lauantai 11. huhtikuuta 2015

Epäonnistuneet treffit?

Mä en tiedä voiko sanoa epäonnistuneeksi, mutta parantamisen varaa ainakin olisi. Nimetään nyt tämä blogissa esiintynyt mies Ristoksi, niin on varmaan helpompi pysyä kärryilläkin. Mun piti kirjoittaa tästä jo aikaisemmin, mutta en oo saanut inspistä kirjoittamiseen. Mutta parempi myöhään, kun ei milloinkaan.

Oltiin siis viime viikonloppuna Riston kanssa sovittu treffit kahdelta Kaapelin kirppiksellä. Mä olin jo luopunut toivosta ja ajattelin, ettei Risto ilmaannu paikalle kun aamulla oli niin hiljaista. Mutta se ei olisi mua haitannut. Tää tapaaminen oli vähän +-0, varmaan olisi ollut ihan sama vaikka olisin mennyt yksinkin, koska meillä oli niitä hiljaisia hetkiä. Paljon. Risto siis saapui paikalle, juuri ja juuri oikeaan aikaan. Olin uhkaillut edellisenä iltana, että jos myöhästyy niin joutuu tarjoamaan seuraavat treffit. Oli vähän kyllä huono idea sopia tapaaminen tungoksen keskelle, ei edes löydetty mitään ostettavaa. Lähdettiin siis tyhjin käsin kohti Kamppia ja kotia. Jossain vaiheessa ehdotin kyllä, jos Risto haluaisi tulla meille ja vastaus oli myöntävä. VIRHE! Meillä oli vielä enemmän hiljaista täällä, istuttiin sohvalla mooonta tuntia putkeen ja katsottiin telkkarista toinen toistaan paskempia ohjelmia siihen asti kunnes kämppis hääti meidät mun huoneeseen. Mä jo ajattelin, että tässä vaiheessa Risto haluaisi lähteä kotiin. Kellokin oli jo niin paljon. Mutta ei, Risto jäi ja oli seuraavaan aamuun asti. Nälkä sitten vissiin ajoi Riston kohti kotia, vaikka yritin tarjota jotain meidänkin pöperöitä miehelle.

Ei mennyt siis ihan nappiin. Meidän piti myös eilen mennä ulos, mutta mun venyneen iltasalin ja Riston vahinkopäikkäreiden takia ei sitten mentykään. Ainakin Risto sanoi, että mentäisiin tänään ulos, mutta saa nähdä mitä tuleman pitää. Eilen oli tarkoitus mennä Loisteen kattoterassille. Kuulemma siisti paikka, mutta ite en oo ikinä käynyt sielä. Tälle päivälle Risto ehdotti vitsikkäästi, jos mentäisiin Seurasaareen katsomaan onko oravat jo hereillä. Risto ei ainakaan oo vielä hereillä ja illalle sillä oli ohjelmaakin, että mä en tiedä mitä ite odottaa tältä päivältä.

3 kommenttia:

  1. Kirjotat tosi mukaansatempaavasti ja muutenkin hyvät jutut! Miehet on niin vaikeita! :D

    http://milladsafq.blogspot.fi/

    VastaaPoista